Kubegutt Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Hei Vi vurderer anskaffelse av varmepumpe, og vil jo absolutt at denne skal kunne styres fra HS. Noen som har noen anbefalinger? Ser noen har lagd noen script her før, men med ulik suksess. Anyone? Siter
Christoffer Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Hei, fikk Daikin installert for et par uker siden og har nå laget et script hvor jeg kan kontrollere og lese ut det som trengs for å styre den i daglig bruk. Er mye mer data tilgjengelig, men har ikke kommet så langt at jeg har brydd meg å legge det til i scriptet. 1 Siter
Kubegutt Skrevet 21. november 2018 Forfatter Skrevet 21. november 2018 Interessant! Hvilken model av Dakin kjøpte du? Og hvilken vurderinger gjorde du før kjøp? Visste du at de hadde et tilgjengelig API? Siter
Christoffer Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Hei Ja, fant adressene jeg henter data fra på github. Finner det hvis du googler daikin api (er på telefonen nå). Liker også at det skjer lokalt, pga da endres ikke api sånn uten videre. Remote access fra daikin app til varmepumpe må settes opp spesifikt så oppdateringer kommer ikkeuten videre. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.