Arne Johnny Skrevet 23. november 2018 Skrevet 23. november 2018 Er det mulig?Det skal visst være mulig med Wifi modellene, og det finnes en plugin for HS. Jeg har i midlertid ikke fått det til.Noen som har fått det til? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Kubegutt Skrevet 23. november 2018 Forfatter Skrevet 23. november 2018 Hva er det du ikke får til? R Siter
Go4IT Skrevet 23. november 2018 Skrevet 23. november 2018 Jeg har en iRobot Roomba 980 og HS plug-in (som forøvrig er gratis), og har kjørt dette siden mars 2017. Litt plundrete å få "åpnet" tilgangen til støvsugeren, og plug-in'en må restartes innimellom, men er jeg likevel godt førnøyd. Alle problemstillinger er greit omtalt på HS-forumet under aktuell plug-in. Siter
Kubegutt Skrevet 27. november 2018 Forfatter Skrevet 27. november 2018 On 23/11/2018 at 19:37, Go4IT said: Jeg har en iRobot Roomba 980 og HS plug-in (som forøvrig er gratis), og har kjørt dette siden mars 2017. Litt plundrete å få "åpnet" tilgangen til støvsugeren, og plug-in'en må restartes innimellom, men er jeg likevel godt førnøyd. Alle problemstillinger er greit omtalt på HS-forumet under aktuell plug-in. Bare for Windows, ser det ut til? Siter
Arne Johnny Skrevet 28. november 2018 Skrevet 28. november 2018 Hva er det du ikke får til? R Har ikke fått til å hente ut id’enHar ikke prøvd veeldig mye men det er det er problemet mitt i hvertfall.Ser litt på linken over her:)Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.