mk1 black limited Skrevet 23. november 2018 Skrevet 23. november 2018 Noen som har erfaring med takvifter, og styring av disse? Ser om jeg finner noe som kan brukes nå under Black friday, men eier ikke kunnskap om styring av disse. Det er en del som kan styres med fjernkontroll, ser ut til å være 433Mhz. Noen som vet om RFXTRX støtter noen slik vifter? Evt. om man kan benytte noe annet (Qubino/Fibaro) som kobles til foran vifta? Siter
xibriz Skrevet 23. november 2018 Skrevet 23. november 2018 Er det kjøkkenventilator du mener? Jeg har en fra Witt med IR. Har funnet ut av signalene å styrer med en ESP. Siter
mk1 black limited Skrevet 23. november 2018 Forfatter Skrevet 23. november 2018 Nei, takvifte som i vifte i (det høye) taket på stua for å blåse varmlufta ned mot gulvet igjen. Siter
bjornepappa Skrevet 24. november 2018 Skrevet 24. november 2018 Du kan jo bruke eit slikt relé, eventuelt ein plug-in variant om vifta har ledning og støpsel. Eg har brukt førstnevnte til baderomsvifta, styrt vha Aeotec MS6. Siter
mk1 black limited Skrevet 6. desember 2018 Forfatter Skrevet 6. desember 2018 Joda, men jeg tenkte mer på å kunne styre hastigheten på vifta, samt retning (om den skal blåse opp eller ned). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.