Xytron Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Lurer på hvilket program dere bruker til å styre/konfigurer serveren.? Nå står serveren (apple mini med win10) i stua med hdmi. Jeg planlegger å flytte Serveren min til et garderobeskap i gangen, men hvordan kan jeg koble meg til serveren uten at den er koblet til en skjerm? Hvordan gjør dere dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddvar Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Remote Desktop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Rdp som han over nevner. Krever vel pro versjon av w10 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xytron Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Okay. Da får jeg prøve det. Takk folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Teamviewer eller annen form for VNC kan også brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlanReed Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Hilsener! Vel, det viste seg? Jeg planlegger også å overføre og se etter en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Eg bruker Teamviewer, gratis og bra. Får det også som App - litt tungvindt, men fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Remote desktop, fungerer utmerket også på iPhone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 RDP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.