Chris_T82 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hei, gjorde litt research for å finne ny firmware til min Heatit Z-TRM2, og fant en litt skjult informasjon ang. tilbakekalling av enheten. Se her: https://www.thermo-floor.no/informasjon/produktinformasjon/heatit-z-trm2 /Chris 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Les brevet før kommentaren min. Er det noen her som har tro på at en ny variant med intern romføler kommer i 2019, eller tilogmed 2020, med tanke på hvor mange utsettelser det var på Z-TRM2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemanx Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Den versjonen før, tf021... er det noe iveien for å kjøpe den? (siden jeg egentlig ikke har lyst til å vente på en med romføler..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arneolav Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, Kakemanx skrev: Den versjonen før, tf021... er det noe iveien for å kjøpe den? Kommer an på hvor nøyaktig du vil ha det. Har en montert på utsiden av baderommet. Har observert at internføleren registrer økning på ca 1,5 til 2 grader når relé slår inn for gulvvarme på badet. Den utvikler noe "egenvarme" det ikke er kompensert for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.