Charlie Skrevet 8. september 2016 Skrevet 8. september 2016 (endret) www.smartconnect.no Så denne smarte løsningen for å utvide strømuttak fremfor å benytte forgrener "padder" Like før jeg suste på Coop for å kjøpe en da jeg oppdaget en nettside hvor man kunne bestille til langt under halv pris (199,-), selv etter porto (125,-) er det billigere enn Coop (324 vs 449) Manglende link til tilbudet: http://bravoden.no/produkt/smart-connect/ Endret 9. september 2016 av Charlie Manglende link til tilbudet Siter
Lazarus Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 19 timer siden, Charlie skrev: www.smartconnect.no Så denne smarte løsningen for å utvide strømuttak fremfor å benytte forgrener "padder" Like før jeg suste på Coop for å kjøpe en da jeg oppdaget en nettside hvor man kunne bestille til langt under halv pris (199,-), selv etter porto (125,-) er det billigere enn Coop (324 vs 449) Link til nettsiden? ? Siter
Moskus Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 ... øh... hva med denne i første posten? 19 timer siden, Charlie skrev: www.smartconnect.no Siter
Lazarus Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Moskus skrev: ... øh... hva med denne i første posten? Fant ingen til prisen nevnt...? Sitat oppdaget en nettside hvor man kunne bestille til langt under halv pris (199,-) 1 Siter
Hr Kotelett Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 http://bravoden.no/produkt/smart-connect/ Siter
Moskus Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 20 timer siden, Charlie skrev: Like før jeg suste på Coop for å kjøpe en da jeg oppdaget en nettside hvor man kunne bestille til langt under halv pris (199,-), selv etter porto (125,-) er det billigere enn Coop (324 vs 449) Ja, OK, enig. Det er juks å si det og så ikke si HVOR! Hvis det er denne sikkerhets-siden som har vært linket til før (muligens ikke her på forumet), så får de den aldri inn på lager (til den prisen). Lurer på om det var tryggogsikker.no, men finner ikke Smart Connect der nå. Siter
Moskus Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, Hr Kotelett skrev: http://bravoden.no/produkt/smart-connect/ Se der ja. Hvis noen tar sjansen på å bestille derfra, så si i fra hvordan det gikk. ... blir alltid litt skeptisk når noen kan selge et produkt til under halv pris av hva de "offisielle" kanalene gjør. Enten tar noen seg overstadig mye betalt, eller så finnes det mer tvilsomme grunner... Siter
Hr Kotelett Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 Jeg tok sjangsen, 3 stk på veg, de holder til i Bergen så 20 min for meg å kjøre om jeg må på døren og sutre Jeg antok de har supertilbud for å få nye kunder for å selge mer av det andre utstyret ved en senere anledning. Håper hvertfall det ^^ 1 Siter
Charlie Skrevet 9. september 2016 Forfatter Skrevet 9. september 2016 Ah sorry, utførte EDIT men ser jeg muligens glemte trykke "submit" etterpå Jeg bestilte 2stk, fikk bekreftelse på sending av posten par timer etterpå med levering på døren antatt mandag Siter
Lazarus Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 Da har jeg også bestilt 2 stk. spennende å se når/om de kommer. ? 1 Siter
Hr Kotelett Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 Da har mine ankommet, hadde jeg visst de holdt til på samme øy som meg kunne jeg sikkert kjørt og hentet de når betalingen var gått igjennom og spart meg 125 kroner i frakt ^^ Så disse monteres vel ila dagen. Så får vi heller vente i spenning på at de kommer med z wave Siter
Evelen Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 Må si jeg sliter med å se hva som er så genialt med denne, hva med å bare sette opp flere kontakter? Siter
Hr Kotelett Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 Det koster jo mye mer enn 199 Har et lønnlig håp om at dette vil rydde opp litt i kabelsalater jeg har rundtomkring ved bruk av vanlig skjøtepadde Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.