Knallhare Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg har 6 soner med downlights som er fordelt på 3 dimmere. Hver bryter/dimmer tar to soner individuelt hver. Det er ikke plass til to fibaro dimmere bak disse, så derfor lurte jeg på om jeg kan legge en fibaro dimmer for hver sone i downlightkassen? Til info så er det 12V spotter med trafoer liggende i kassene. En annen ting jeg lurte på: Hvis jeg skal bytte ut disse doble dimmerne, hvilke bryter/dimmer vil dere anbefale meg å bruke? Jeg ønsker å ha brytere på veggen som jeg kan styre det med i tillegg til automatikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg har Fibaro Dimmer 2 i en spotkasse sammen med 12V trafo og 12V led-pære (bra uten Fibaro bypass, men enda neddimmet med bypass koblet inn, på 230V-sida). Skal vel egentlig ha servicebryter også på slikt, men det har jeg ikke, og heller ikke mulighet til, men når elektriker gjorde dette byttet han bare eksisterende Gira Funkbus dimmeenhet med en Fibaro. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Fibaro dimmer 2 har ikke strekkavlastning såvidt jeg vet og må da installeres i en annen boks inne spotkassen som også må tåke 90 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knallhare Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 Thanks Berland. Sjekka litt mer med denne Fibaro dimmern i kassen. Fant ut at jeg trenger noen ekstra kabler opp til kassen. Har nå L og N, men burde vel hatt to i retur også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.