JohnMartin Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Hei, Ble kjøpt en Google Home på black Friday. I påvente av å komme hjem, så prøver jeg å skjønne litt mer av muligheter og hvordan det gjøres. Hvis jeg ønsker å styre et lys. Må jeg da aktivere/sette voice command på root-device eller device som styrer lyset? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Arne Johnny Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Hei, Ble kjøpt en Google Home på black Friday. I påvente av å komme hjem, så prøver jeg å skjønne litt mer av muligheter og hvordan det gjøres. Hvis jeg ønsker å styre et lys. Må jeg da aktivere/sette voice command på root-device eller device som styrer lyset? [emoji848]Da må du aktivere den på den relevante devicen du ønsker å styre. Altså i dette tilfellet den som styrer lysetSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 JohnMartin Skrevet 30. november 2018 Forfatter Del Skrevet 30. november 2018 Just now, Arne Johnny said: Da må du aktivere den på den relevante devicen du ønsker å styre. Altså i dette tilfellet den som styrer lyset Sent from my iPhone using Tapatalk Akkurat, ja. Takk skal du ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 JohnMartin Skrevet 30. november 2018 Forfatter Del Skrevet 30. november 2018 Noen som forøvrig vet om det fungerer med norsk tale mot Google Home nå? Fungerer det evt greit mot Homeseer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Det skal gå fint, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 JohnMartin Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 SveinHa Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Jeg ga opp talestyring for et par tiår siden fordi det funket så utrolig dårlig og har ikke tatt opp tråden igjen selv om jeg vet det har skjedd MYE på det området etterpå. Med den bakgrunnen blir jo Rema1000 reklamen med han karen som får bedøvelse hos tannlegen hysterisk morsom ? Endret 1. desember 2018 av SveinHa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 JohnMartin Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 Ja, ikke så dum den der. Blir nok litt mindre avansert i starten. Styre noen lamper som ikke går på automatikken og litt små snacks. Først sjekke hvor bra GH funker med trøndersk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 8 minutter siden, JohnMartin skrev: Ja, ikke så dum den der. Jo, nå begynner Rema1000-reklamen å bli oppbrukt... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 JohnMartin Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) 1 hour ago, Moskus said: Jo, nå begynner Rema1000-reklamen å bli oppbrukt... tja.. er den som alltid kommer frem når jeg forteller ola nordmann at jeg har et smarthus. Så den har nok gjort et godt inntrykk i befolkningen generelt. ? Men, ja.. er ikke uenig med deg Endret 1. desember 2018 av JohnMartin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Teza Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Har ikke sett på tv sendinger på endel år, så jeg fikk se den for første gang i dag, var morsom, men har kort levetid Takker for linken Kan dog ikke huske sist jeg faktisk ønsket å se en reklame... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
JohnMartin
Hei,
Ble kjøpt en Google Home på black Friday.
I påvente av å komme hjem, så prøver jeg å skjønne litt mer av muligheter og hvordan det gjøres.
Hvis jeg ønsker å styre et lys. Må jeg da aktivere/sette voice command på root-device eller device som styrer lyset? ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
10 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.