MrTiger Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 Hei, mulig jeg setter opp denne eventen feil, men jeg får den ikke til å fungere. se fil. meningen er at denne pumpen skal starte når det begynner å regne. Nemato fungerer bra og den melder regn når det regner. Noen som har et forslag på hva som er galt? Siter
Go4IT Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, MrTiger skrev: Nemato fungerer bra og den melder regn når det regner Er det Netatmo-appen eller UltraNetatmo3-plugin'en som "fungerer bra"? Vi er flere norske brukere som har meldt om problemer med plugin'en i det siste - se egen tråd om dette på HomeSeer-forumet. Særlig er regnsensoren nevnt. Siter
ZoRaC Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 Ser du at «Rain - Hour»-devicer endrer seg til noe høyere enn 0 når det regner? Siter
MrTiger Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Skrevet 2. desember 2018 ja, jeg ser at Rain-hours blir høyere en 0.0 i Netatmo-appen og UltraNetatmo3 plugin`en Siter
MrTiger Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Skrevet 2. desember 2018 av en eller annen grunn begynte eventen å fungere nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.