mr.rs4 Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 Hvordan gjøres dette? Har lys i trapp, der det blir styrt av 2stk lys brytere(ende vende brytere?). Kan jeg sette en fibaro dimmer på en av bryterene? Og at lampa kan bli styrt av bevegelse sensor. Siter
ZoRaC Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 Da kan du vel koble som i diagram 5 i manualen? https://manuals.fibaro.com/dimmer-2/ Kjenner ikke FH, så kan ikke svare på det om bevegelsessensor, men jeg vil anta det er mulig. Siter
Moskus Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 Ja, det er mulig med FH. Men assosiasjoner vet jeg ikke om fungerer med FH i tilfellet du vil beholde to brytere. Siter
ZoRaC Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 5 minutter siden, Moskus skrev: Men assosiasjoner vet jeg ikke om fungerer med FH i tilfellet du vil beholde to brytere. Han ville ha to fysiske brytere til å styre én node. Altså ingen assosiasjoner her, bare fysisk kobling av flere brytere til en Fibaro dimmer 2. Siter
mr.rs4 Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Skrevet 2. desember 2018 Ja, mulighet for å bruke begge bryterne hadde vært kjekt. Og om kvelden / natten skrur vi av lyset(på bryter), men lyset går på med bevegelse, om det er det natt så dimmer lyset til nattlys. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.