Knutarn Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Hei! Hva anbefaler dere og bruke ute som temp måler? Den må kunne kobles opp mot HS3 og helst z-wave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Trash2000 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 14 minutter siden, Knutarn skrev: Hei! Hva anbefaler dere og bruke ute som temp måler? Den må kunne kobles opp mot HS3 og helst z-wave. Er vel få gode utendørs temperaturmålere på Z-Wave, men om du kan kjøre 433 så kan du kjøre en helt enkel temperaturmåler fra Telldus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 1 minute ago, Trash2000 said: Er vel få gode utendørs temperaturmålere på Z-Wave, men om du kan kjøre 433 så kan du kjøre en helt enkel temperaturmåler fra Telldus. Må ha en sånn en da? https://www.tronika.no/no/interface/38-transceiver-rfxtrx433e.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Trash2000 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, Knutarn skrev: Må ha en sånn en da? https://www.tronika.no/no/interface/38-transceiver-rfxtrx433e.html Ja, trenger det for å hente data fra 433-enheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Ronny Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 1 hour ago, Knutarn said: Hei! Hva anbefaler dere og bruke ute som temp måler? Den må kunne kobles opp mot HS3 og helst z-wave. Til batteribruk bruker jeg selv Fibaro Motion Sensor, siden den også viser temp. Har også Aeon Multisensor 6 tilkoplet strøm. Den poller da hurtigere. Begge fungerer fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Trash2000 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 21 minutter siden, Ronny skrev: Til batteribruk bruker jeg selv Fibaro Motion Sensor, siden den også viser temp. Har også Aeon Multisensor 6 tilkoplet strøm. Den poller da hurtigere. Begge fungerer fint Hvordan funker det på kalde vinterdager? Fibaro Motion Sensor har 0-40 C som operating temperature. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Ronny Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 9 hours ago, Trash2000 said: Hvordan funker det på kalde vinterdager? Fibaro Motion Sensor har 0-40 C som operating temperature. Teori og praksis viser seg å være ulikt. Selv har jeg f.eks hatt en Fibaro Motion Sensor liggende i fryseren på hytta. (Det er ikke for å sjekke om fisken spreller... ?) Den har holdt ut i 2 år, og rapportert jevnt og trutt. Det er verdt et forsøk, da det er er lett å teste. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 torkrok Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Jeg har benyttet Fibaro door/ window sensor. Vacuum - pakket denne og lagt i en boks under hytta.Har også tilsvarende flytende rundt i Jacuzzi for å se temperaturen der.Den gamle typen kunne tilkobles en DS18B20 sensor. Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 14 timer siden, torkrok skrev: Vacuum - pakket denne Jemini, det var jo en genial idé! Det tror jeg at jeg skal gjøre på noen av dingsene mine. Så enkelt, hvorfor har jeg ikke kommet på det selv? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Hei!
Hva anbefaler dere og bruke ute som temp måler? Den må kunne kobles opp mot HS3 og helst z-wave.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
8 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.