Dabis1705 Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 Hei jeg er i prosess av å montere inn en UPS og har med det klart å tulle bort den svært viktige EPO / REPO plugg som er av typen som vistnok skal fungere til en del Reler osv. Jeg prøver med det å søke opp delen for å kjøpe men en ny men finner ikke navnet på den. Det er der en av dere litt over middels belyste menn gir meg riktig navn til og med kanskje med en link til siden jeg kan kjøpe den fra. Den er som du ser på bildet bare en dum lupe hvor kretsen ikke blir brutt. Se bildet. Tusen takk på forhånd!! Siter
fiLLLip Skrevet 6. desember 2018 Skrevet 6. desember 2018 Kan det være en slik? https://www.elfadistrelec.no/no/pluggbare-rekkeklemmer-serier-rp015-pitch-mm-2p-metz-connect-31349102/p/30044463?q=*&sort=Price:asc&filter_Poles=2&filter_Category3=Pluggbare+rekkeklemmer&filter_Kj%26oslash%3Bnn%2C+kontakter=Hunn&filter_Buyable=1&filter_Manufacturer=Metz+Connect&page=4&origPos=626&origPageSize=50&simi=99.9 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.