Knutarn Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 nettopp fått Zipato mini keypad. Har klart og add pinkode. Men hvordan får jeg denne til og skru på status device eller event? Bruker HS3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Hva er det du prøver å oppnå? Du ser hvilke devicer som endres når du låser opp eller låser igjen. Jeg har ikke brukt den så mye, jeg ble for skuffet over at det ikke er mulig å legge til RFID-brikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) 5 minutes ago, Moskus said: Hva er det du prøver å oppnå? Du ser hvilke devicer som endres når du låser opp eller låser igjen. Jeg har ikke brukt den så mye, jeg ble for skuffet over at det ikke er mulig å legge til RFID-brikker... Jeg vil at den skal endre en device som heter alarm av / på. Men veit ikke hvordan jeg knytter denne til denne device. Er det denne device som skal gå på, ved at jeg slår in riktig kode? Endret 4. desember 2018 av Knutarn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Lurer på om det er "Access Control Notification" som endrer seg, eller muligens begge. Husker ikke, det er over to år siden jeg trykket på min. Men det er jo bare å teste...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 2 minutes ago, Moskus said: Lurer på om det er "Access Control Notification" som endrer seg, eller muligens begge. Husker ikke, det er over to år siden jeg trykket på min. Men det er jo bare å teste...? Har testet og prøvd, men ingen av de reagerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Husker ikke hva, men NOE skjedde, mener jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hvordan ser assosiasjonene din ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 2 hours ago, ZoRaC said: Hvordan ser assosiasjonene din ut? Sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Her er bilde av settings. Har ikke gjort noe instillinger, bare add en code. Er det denne coden jeg skal bruke ved innlogging? Trykker bare på feks: Home, så skriver man inn koden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 18 timer siden, Knutarn skrev: Er det denne coden jeg skal bruke ved innlogging? Trykker bare på feks: Home, så skriver man inn koden? Ja, mener det. Nøyaktig prosedyre står i manualen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
nettopp fått Zipato mini keypad. Har klart og add pinkode. Men hvordan får jeg denne til og skru på status device eller event?
Bruker HS3
Lenke til kommentar
Del på andre sider
9 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.