Knutarn Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Jeg skal lage en event timer på julelysene mine De skal skru seg fra kl 05.00 og være på til kl 09.00 så skal de skru seg på fra 15.00 og lyse til 00.00 Men event vil ikke kjøre av seg selv når jeg bruker time before og time efter. Jeg kjører HS3 Noe jeg gjøre feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Du har blandet mellom triggere og conditions. Se HS-skolen del 7. Slik du har satt det opp nå, må du endre "Julelys ute" til "Auto", og det er jo ikke det. "Julelys ute" skal være en condition, ikke trigger. Klokkeslettene kl. 05. og 15 er triggere. Da skal julelysene slås på. Klokkeslettene 09 og 00 er også triggere. Da skal julelysene slås av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Denne event her, skal trigge når jeg trykker på auto. Fant ikke noe andre måter og få den til og se om den skal skru på lysene ved at jeg trykker på auto. Kunne du laget et forslag? sitter i et par timer nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Ah, det SKAL kjøre når du setter "Julelys ute" til "Auto". Da er det mulig du skal endre "changes to" til "set to" (for en gangs skyld er nok det riktig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Just now, Moskus said: Ah, det SKAL kjøre når du setter "Julelys ute" til "Auto". Da er det mulig du skal endre "changes to" til "set to" (for en gangs skyld er nok det riktig). Jepp. men problemet er at, alle mine eventer som har noe med time befor/after blir ignorert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Ser en annen feil her: Before 00.01 betyr at dette eventet faktisk bare vil kunne kjøre i et minutt; dvs. mellom kl. 00:00 og 00:01. "After 15:00" er underforstått til å bety "After 15:00 but before 23:59:59". Altså: Fjern "IF the time is before 00.01". Nr. 2 ser riktig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 2 minutes ago, Moskus said: Ser en annen feil her: Before 00.01 betyr at dette eventet faktisk bare vil kunne kjøre i et minutt; dvs. mellom kl. 00:00 og 00:01. "After 15:00" er underforstått til å bety "After 15:00 but before 23:59:59". Altså: Fjern "IF the time is before 00.01". Nr. 2 ser riktig ut. Aah, nå ser jeg det. Men har klart og fått brukt easy trigger og satt opp en ukes "kalender med tider" Men da veit jeg det til neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Jeg skal lage en event timer på julelysene mine
De skal skru seg fra kl 05.00 og være på til kl 09.00
så skal de skru seg på fra 15.00 og lyse til 00.00
Men event vil ikke kjøre av seg selv når jeg bruker time before og time efter.
Jeg kjører HS3
Noe jeg gjøre feil?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
6 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.