Frankh Skrevet 5. desember 2018 Skrevet 5. desember 2018 (endret) Hei! Jeg har fått koblet dimmeren til med fjærbelastet bryter til I1. Og dette virker upåklagelig. Men når det kommer til HS så er det problemer. Ved bevegelse (event) kommer lyset på før det etter ca. 1 sekund slukker av seg selv.. Det vises da som ON i HS. Ved ON/OFF i HS oppfører lyset seg merkelig. Kan komme på for så å slukke av seg selv. Dimming av lyset virker heller ikke i HS. Er det noe med assosiasjonene jeg ikke har rett? Endret 5. desember 2018 av Frankh Siter
SveinHa Skrevet 5. desember 2018 Skrevet 5. desember 2018 (endret) Trykk på "Update" i det bildet, kanskje flere assosiasjoner dukker opp. Endret 5. desember 2018 av SveinHa Siter
Frankh Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Skrevet 5. desember 2018 Ja med bryter virker lyset normalt. Dette er den eneste Qubino jeg har, men alle Fibaro dimmere jeg har virker som de skal. Siter
ZoRaC Skrevet 5. desember 2018 Skrevet 5. desember 2018 Er det denne? https://smart-telematik.se/dokument/qubino-flush-dimmer.pdf I så fall er det gruppe 4 som skal assosieres, ikke gruppe 1. Siter
Frankh Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Skrevet 5. desember 2018 Det er den ja?? Har nå fjernet gruppe 1 og lagt til gruppe 4 til -> Homeseer uten at det hjalp. Dimmeren har forbindelse med Homeseer. Hvis jeg slår lyset på fra HS, så går det opp til max for så å slå seg av. Men bryteren i HS viser at lyset enda er påslått. Ikke noe i loggen som skulle tilsi at noe er galt. Siter
SveinHa Skrevet 5. desember 2018 Skrevet 5. desember 2018 Har mange av de der men ingen problemer. Kun gruppe 1 assosiasjon til HS. Kan du være i nærheten av full last og at dimmeren slår av pga. overlast? Burde jo i så fall rapportere dette, bare en tanke... Siter
Frankh Skrevet 6. desember 2018 Forfatter Skrevet 6. desember 2018 Neida, lasten er ikke på mer enn 32W (4 stk. Altea 8W spots) Har satt tilbake til gruppe 1 uten noen forbedring. Tok også en exclude/include uten at det gjorde det noe bedre Siter
SveinHa Skrevet 6. desember 2018 Skrevet 6. desember 2018 Reset til fabrikkinnstillinger kan jo prøves, se i manualen hvordan. Overlastteorien min faller jo på at dimmeren virker med bryteren men dimmere generelt tåler ikke like stor last med LED som med f.eks halogen. Siter
Frankh Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Skrevet 8. desember 2018 Takk for svar ? Var usikker på om jeg skulle tørre å skrive hva som var feilen, men men... Det var impulsfjæra som var satt på feil side Takk for svar og god helg ? 2 Siter
Moskus Skrevet 8. desember 2018 Skrevet 8. desember 2018 6 timer siden, Frankh skrev: Det var impulsfjæra som var satt på feil side Du er ikke den første eller den siste til å ha den feilen, det kan du trøste deg med. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.