mk1 black limited Skrevet 6. desember 2018 Skrevet 6. desember 2018 Kjøpte en Home hub da jeg var i USA, og har linket den opp mot Nest Hello, slik at den viser bilde fra kameraet til ringeklokka når noen ringer på. Så kom jeg på tanken om at det hadde vært fint å kunne vist andre kameraer på samme måte, men jeg finner ingen ferdige måte å gjøre dette på hos Google. Noen som har noen tips? Finnes forøvrig en skill til Alexa som kan gjøre dette. Siter
Moskus Skrevet 6. desember 2018 Skrevet 6. desember 2018 21 minutter siden, mk1 black limited skrev: Finnes forøvrig en skill til Alexa som kan gjøre dette. Link? Siter
mk1 black limited Skrevet 6. desember 2018 Forfatter Skrevet 6. desember 2018 Søk etter Monocle i skills. 1 Siter
Moskus Skrevet 7. desember 2018 Skrevet 7. desember 2018 ... men bruker tredjeparts integrasjon. Joda, det burde jeg jo ha forstått, men jeg tror jeg står over. Siter
mk1 black limited Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Skrevet 7. desember 2018 Ja, har ikke lagt den inn selv heller. Siter
Preference Skrevet 8. desember 2018 Skrevet 8. desember 2018 (endret) Vi er nok ikke mange som har Hubben verken i Norge eller på dette forumet, så her finner du nok mer på nettsteder for de landene som selger Google Home Hub Har ingen kameraer selv, men følger litt med på reddit uansett og denne tråden kom opp med noen forslag for IP-kameraer, om du har noe sånt kan det kanskje hjelpe deg? Link Endret 8. desember 2018 av Preference Link Siter
mk1 black limited Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Skrevet 13. desember 2018 Mnja, det der var mildt sagt kronglete å sette opp. Avventer til det (sikkert) dukker opp noe annet lurt. Kanskje Blue Iris lager noe mot Google f.eks. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.