Teryeah Skrevet 7. desember 2018 Skrevet 7. desember 2018 Har disse Schneider/Merten trykk-knappene. Har klart å assosiere en med en dimmer nå. Men får kun av/på funksjon. Fikk alt til å fungere med disse i telldus. Med å manuelt stille inn config bytes. Dimmer opp og ned når man holde knappen inne. Noe sted disse kan skrives inn i Homeassistant?? Vedlagt bilde fra Telldus Siter
Moskus Skrevet 8. desember 2018 Skrevet 8. desember 2018 set_config_parameter: https://www.home-assistant.io/docs/z-wave/#services Siter
Teryeah Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Skrevet 9. desember 2018 Takk. Men får det ikke til. Prøvde også å sjekke i openzwave control panel. Ser ikke ut som om det er mulig å sette disse verdiene.. må vel bruke Telldus foreløpig på de som jeg trenger dimming til å funke på.. Siter
Tor Magnus Skrevet 8. januar 2019 Skrevet 8. januar 2019 Ser også ut for meg som et config parameter. Har du sjekket i Configuration -> Zwave -> <velg Node> -> <velg Node config option> ? Siter
Teryeah Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Skrevet 8. januar 2019 Hei. Får ikke valgt noe på "Config parameter" så tror ikke det er mulig å få det til på den måten hvertfall. Siter
Tor Magnus Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 Da kan det være mulig at den ikke er spesifikt støttet i OpenZWave tipper jeg. Hva er produkt id på greia? Siter
Teryeah Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Skrevet 9. januar 2019 Ifølge openzwave så står den som støttet.. se her: http://www.openzwave.com/device-database/007a:0002:0001 Siter
Tor Magnus Skrevet 11. januar 2019 Skrevet 11. januar 2019 Jeg regner med at du har prøvd å ekskludere den og så inkludere den igjen? Jeg har noen ganger opplevd å få halvferdige inkluderinger. Siter
Teryeah Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Skrevet 11. januar 2019 Ja. Jeg har det og.. men får vel prøve enda en gang bare for å være sikker. Siter
Tor Magnus Skrevet 11. januar 2019 Skrevet 11. januar 2019 Veldig merkelig. Kanskje oppgradere HA til 0.85.0 i dag? Det er visstnok noen OZW bugfixer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.