oakl Skrevet 9. desember 2018 Skrevet 9. desember 2018 Errorlog.txt har vokst til over 10GB på min homeseer pc. Er dette normalt? Kan den slettes? Siter
Guahtdim Skrevet 9. desember 2018 Skrevet 9. desember 2018 Nei, det er ikke normalt. Du kan helt sikkert slette den, men hvis den vokser fort så bør du finne ut hva som gjør at den fylles. Slik filen er nå så er den for stor til å åpnes i feks Notepad. Siter
Charlie Skrevet 9. desember 2018 Skrevet 9. desember 2018 Du kan bruke powershell og "tail" filen for å se hva som logges fortløpende. Get-Content -Path "errorlog.txt" -Wait Ellers så er ei log fil stort sett safe å slette,såfremt du ikke trenger å se i den for å finne feil. Mulig du må restarte applikasjonen for å få laget ny fil eller stoppe den for å få slettet.. Siter
oakl Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Skrevet 9. desember 2018 Ja kan prøve å se hva som er problemet. Tenkte i utgangspunktet at den er ok å slette den, men et google søk ga ikke noe klart svar, og havnet på noen innlegg hvor det ble nevnt korrupt database etc så da tok jeg ikke sjansen uten å sjekke litt nærmere. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.