Jonas Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Jeg har en Hue Bridge med et knippe E27-pærer rundt omkring i huset. Nå skal jeg ha en ny spot-skinne, og lurer på hva jeg går glipp av ved å velge IKEA sine GU10-pærer foran Philips sine? Funksjonalitet? Kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankis78 Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Ikea har vel ikke farge pærer i GU10, men om man velger vanlig pære så spiller det ingen rolle. Ellers er pærekvalitet bra på begge, men jeg liker Hue bedre , og er mer stabilt , dersom man bruker hubben fra de respektive leverandørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TekTek Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Bruker selv en del Ikea pærer, fungerer utmerket men dimmer ikke så langt ned som Philips Hue pærene ( GU10 ) Bruker kun Philips Hue hubben. Endret 12. februar 2019 av TekTek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.