arneolav Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Skal være denne: ZW_v1_92.zip unofficial_Firmware_update_1_92.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flyingdingy Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 (endret) Er det samme firmware til v.1 og Trm2fx? Jeg har v. 1.4 på mine Z-Trm2fx , som jeg har skjønt er årsaken til mine dårlige erfaringer. Sliter med å finne firmware, og fikk nå lastet ned denne v1.92 fra denne tråden, men er den riktig også til mine Trm2fx? PS: Har sendt epost til HeatIT og spurt om å få firmware fra de... fatter ikke hvorfor de ikke kan legge den ut slik at man slipper å plage supporten deres med dette...!! Edit: Regner vel med at v1.92 ikke er noe særlig å legge inn på Trm2fx... Fant omsider v3.6 - legger den ved her just in case Z-Therm2_slave_enhanced_232_OTA_ZW050x_EU_v3.6.otz Endret 29. september 2022 av flyingdingy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 flyingdingy skrev (20 timer siden): Er det samme firmware til v.1 og Trm2fx? Nei, virkelig ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olega Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september hei, har noen filer for å nedgradere til 1.8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cogliostrio Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Jeg hadde denne liggende. YA423 ZW SW 1.8 04052016.zip Software_update_Heatit_zwave.pdf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.