oevensen Skrevet 15. september 2016 Skrevet 15. september 2016 Noen som ser noe gale med denne? Får det ikke til å virke Siter
Moskus Skrevet 16. september 2016 Skrevet 16. september 2016 Ser fint ut. Du skal prøve å deaktivere Z-wave-plugin'en (av en eller annen merkelig grunn)? Siter
oevensen Skrevet 16. september 2016 Forfatter Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, Moskus skrev: Ser fint ut. Du skal prøve å deaktivere Z-wave-plugin'en (av en eller annen merkelig grunn)? Har problemer med at f.eks lys plutselig ikke tennes selv om multisensor detekterer bevegelse. Hvis jeg da tar å restarter z-wave plug-in så virker det greit i noen dager igjen. Har ikke klart å finne noe feil i loggen heller så da tenkte jeg å restarte z-wave plug in hver natt som en nødløsning til jeg finner ut av problemet. Siter
Moskus Skrevet 16. september 2016 Skrevet 16. september 2016 For at Jon00PluginSet skal fungere må du sjekke at "No Password Required for Local/Same Network Login (Web Browser/HStouch)" IKKE er huket av på Setup -> Network. ... men slike problemer virker mer som om forbindelsen mellom plugin'en og interfacet blir brutt. Hvilken dongle bruker du? ... og har den siste driver? ... og har du deaktivert strømstyring på den (i Windows)? Siter
oevensen Skrevet 16. september 2016 Forfatter Skrevet 16. september 2016 5 minutter siden, Moskus skrev: For at Jon00PluginSet skal fungere må du sjekke at "No Password Required for Local/Same Network Login (Web Browser/HStouch)" IKKE er huket av på Setup -> Network. ... men slike problemer virker mer som om forbindelsen mellom plugin'en og interfacet blir brutt. Hvilken dongle bruker du? ... og har den siste driver? ... og har du deaktivert strømstyring på den (i Windows)? Takk for tips. Bruker UZB1. Ligger ikke noen nyere versjon tilgjengelig på HS3 managment hvertfall. Har ikke deaktivert noe strømstyring. Det kan jeg prøve. Siter
oevensen Skrevet 16. september 2016 Forfatter Skrevet 16. september 2016 32 minutter siden, oevensen skrev: Takk for tips. Bruker UZB1. Ligger ikke noen nyere versjon tilgjengelig på HS3 managment hvertfall. Har ikke deaktivert noe strømstyring. Det kan jeg prøve. Vil Enable bryteren under managment endres når jeg disabler plug-in? Eller må jeg se i loggen at den virkelig har fungert? Siter
Moskus Skrevet 16. september 2016 Skrevet 16. september 2016 Du vil se det på Plugin-siden om den er aktiv eller ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.