Guahtdim Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 Joda, men jeg tenkte det kanskje var greit å teste ut siden det ikke-dynamiske lager faktiske getters // Getters. Add more if you need more sensors word getterTemp1() { return temperature[0]; } word getterTemp2() { return temperature[1]; } word getterTemp3() { return temperature[2]; } Kanskje det er mangelen på disse som gjør at du ikke får opp devicer. Bare ett skudd i Z-wave mørke... Siter
SveinHa Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 Lagt ut spørsmål på HS forumet: https://forums.homeseer.com/forum/lighting-primary-technology-plug-ins/lighting-primary-technology-discussion/z-wave-homeseer/1329026-zuno-and-multiple-ds18b20-sensors-only-one-child-device-in-hs3 Så lenge jeg får opp alle 3 sensorene i ZUNO OG får videresendt de til HS3 (ref HS Logger) så tror jeg ikke jeg legger mer jobb i den biten men takk for tips uansett. Etter tips på HS forumet har jeg klart å få opp 3 child devicer ved å bruke ZUNO_SWITCH_MULTILEVEL i stedet for ZUNO_SENSOR_MULTILEVEL men da ble verdiene helt på styr og child devicene dukket opp som Light. Tror HS har en jobb å gjøre her... Siter
Guahtdim Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 Personlig så hadde jeg nok testet metode 2 bare for å se om den også feilet, men der har du meg. 1 Siter
SveinHa Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 Nei, nå ble jeg imponert gitt....not Sitat Matt replied Sep 26, 12:30pm Hello Svein, I have added your feedback to a feature request for further Z-Uno support! Currently, our engineers are working on HS4, so I cannot provide a time frame for them being able to address this. My apologies for the inconvenience. Best, -- Matt Cave [email protected] Support Technician 603-471-2816 How would you rate the support you received?Great Okay Not Good Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.