Guahtdim Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Joda, men jeg tenkte det kanskje var greit å teste ut siden det ikke-dynamiske lager faktiske getters // Getters. Add more if you need more sensors word getterTemp1() { return temperature[0]; } word getterTemp2() { return temperature[1]; } word getterTemp3() { return temperature[2]; } Kanskje det er mangelen på disse som gjør at du ikke får opp devicer. Bare ett skudd i Z-wave mørke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Lagt ut spørsmål på HS forumet: https://forums.homeseer.com/forum/lighting-primary-technology-plug-ins/lighting-primary-technology-discussion/z-wave-homeseer/1329026-zuno-and-multiple-ds18b20-sensors-only-one-child-device-in-hs3 Så lenge jeg får opp alle 3 sensorene i ZUNO OG får videresendt de til HS3 (ref HS Logger) så tror jeg ikke jeg legger mer jobb i den biten men takk for tips uansett. Etter tips på HS forumet har jeg klart å få opp 3 child devicer ved å bruke ZUNO_SWITCH_MULTILEVEL i stedet for ZUNO_SENSOR_MULTILEVEL men da ble verdiene helt på styr og child devicene dukket opp som Light. Tror HS har en jobb å gjøre her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Personlig så hadde jeg nok testet metode 2 bare for å se om den også feilet, men der har du meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Har satt HS support på saken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Nei, nå ble jeg imponert gitt....not Sitat Matt replied Sep 26, 12:30pm Hello Svein, I have added your feedback to a feature request for further Z-Uno support! Currently, our engineers are working on HS4, so I cannot provide a time frame for them being able to address this. My apologies for the inconvenience. Best, -- Matt Cave [email protected] Support Technician 603-471-2816 How would you rate the support you received?Great Okay Not Good Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.