espensh Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Har fått elektriker til å koble opp 4 spotpunkter med dimmer2 og bypass2 for meg, men når jeg dimmer spottene i HA synes jeg ikke lyset blir dimmet nok ned. Er dette noe jeg kan justere i HA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Du kan prøve å endre parameter 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
espensh Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) På 19.12.2018 den 21.29, ZoRaC skrev: Du kan prøve å endre parameter 1. Mistenker at elektriker ikke har calibrert riktig etter han kobla til bypass. Skal prøve dette, hvis jeg ikke blir fornøyd skal jeg prøve å endre parameter 1 som du sier. edit: kalibrerte pånytt med parameter 13 og da fungerte det veldig bra. Endret 2. januar 2019 av espensh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Ja, må kjøre rekalibrering med param 13. Det hender også leading/trailing edge blir feil og at å bytte den settingen også hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.