lasseruud Skrevet 27. desember 2018 Skrevet 27. desember 2018 (endret) Jeg har de siste dagene fått en ny feilmelding i loggen med veldig ujevne mellomrom. Det kan gå mange timer eller kun noen minutter mellom hver gang den dukker opp, men når den dukker opp, kommer den flere ganger etter hverandre. Hvordan kan jeg finne ut hva det er som forårsaker denne (og andre) feilmeldinger i loggen? Finnes det noe mer detaljert log noe sted f.eks.? Endret 27. desember 2018 av lasseruud Siter
Moskus Skrevet 27. desember 2018 Skrevet 27. desember 2018 "Building CAPI control for screen" hinter vel om at det kan være HStouch? Siter
lasseruud Skrevet 27. desember 2018 Forfatter Skrevet 27. desember 2018 Tror jeg har funnet ut at det er EasyTrigger som er årsaken. Men er det ikke mulig å se mer detaljert hva som forårsaker ei feilmelding? Siter
Moskus Skrevet 27. desember 2018 Skrevet 27. desember 2018 2 timer siden, lasseruud skrev: Men er det ikke mulig å se mer detaljert hva som forårsaker ei feilmelding? Nei, det er pluginen selv som avgjør logging. Men det er mulig du kan øke detaljnivået i plugin'en. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.