gromjohn Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Hei, Huset vårt har røykvarslere av ulik fabrikat, noen er seriekoplet med Radiolink+ (868.499MHz), og i en annen del av huset har jeg røykvarsler fra Fibaro på Z-wave. Jeg kjører HS3 pro på egen server, med z-wave for det meste og en rfxtrx433e for styring av peis/avtrekksvifte. Finnes det en "radiolink-dongle" som kan gjøre HS3 i stand til å kommunisere med røykvarslerne? Tanken er å lage et event slik at en alarm i Fibarovarsleren også utløse alarm i radiolinkvarslerne, og omvendt. Noen som har efaring eller tips? Datablad på kommunikasjonsbasen til Radiolink-varsleren: https://www.elektroimportoren.no/docs/ei/Ei168%20datablad%20(engelsk)%202016.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Lenka funker ikke. Jeg tviler på at det er mulig - jeg har noen Houseguard-varslere, der mener jeg det står at de kommuniserer kryptert og da blir det fort vanskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Driver å leker med tanken på å koble en arduino på en av røykvarslerene, på den måten få signal hvis en av de andre trigger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.