gromjohn Skrevet 31. desember 2018 Skrevet 31. desember 2018 Hei, Huset vårt har røykvarslere av ulik fabrikat, noen er seriekoplet med Radiolink+ (868.499MHz), og i en annen del av huset har jeg røykvarsler fra Fibaro på Z-wave. Jeg kjører HS3 pro på egen server, med z-wave for det meste og en rfxtrx433e for styring av peis/avtrekksvifte. Finnes det en "radiolink-dongle" som kan gjøre HS3 i stand til å kommunisere med røykvarslerne? Tanken er å lage et event slik at en alarm i Fibarovarsleren også utløse alarm i radiolinkvarslerne, og omvendt. Noen som har efaring eller tips? Datablad på kommunikasjonsbasen til Radiolink-varsleren: https://www.elektroimportoren.no/docs/ei/Ei168%20datablad%20(engelsk)%202016.pdf Siter
ZoRaC Skrevet 31. desember 2018 Skrevet 31. desember 2018 Lenka funker ikke. Jeg tviler på at det er mulig - jeg har noen Houseguard-varslere, der mener jeg det står at de kommuniserer kryptert og da blir det fort vanskelig... Siter
GeneralVirus Skrevet 31. desember 2018 Skrevet 31. desember 2018 Driver å leker med tanken på å koble en arduino på en av røykvarslerene, på den måten få signal hvis en av de andre trigger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.