Fermate Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 I går kveld begynte Alexa å svare at "Your HS3 system needs to be updated to version 239 or later in order to use this feature of your Echo" på alle "Tell Homeseer to.." men jeg kjører jo 3.0.0.435 ? Noen som vet hva som har skjedd? Den hadde en runde med "I'm having trouble understanding right now" først så det er kanskje Amazon som sliter? Siter
Moskus Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 MyHS-tjenesten har slitt litt i det siste, iallfall noe i romjula. Siter
Fermate Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Skrevet 3. januar 2019 aha Noen (amerikanere) på HS forumet som klager også? Siter
Moskus Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Nei, det er kun observasjon. Jeg har satt opp PRTG til å overvåke MyHS for et par eksterne Zee2'er. Jeg har ikke sett noe på HS-forumet, men har heller ikke lett. Har imidlertid tenkt å klage for det er kjipt å først huske riktig talekommando og SÅ få beskjed om at det ikke fungerer... Siter
GeneralVirus Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Samme problem her i det siste med myHS tjenesten. Men det har ordnet seg iløpet av en par minutter. Noen som vet om den nye appen er mulig å bruke uten myHS? Siter
Moskus Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, GeneralVirus skrev: Noen som vet om den nye appen er mulig å bruke uten myHS? Jepp! Den fungerer glimrende med direkte-tilgang også, selv med SSL. 1 Siter
mk1 black limited Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Masse folk som klager på HS-forumet ja, så du kan trøste deg med at du ikke er alene @Fermate Siter
Fermate Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Skrevet 3. januar 2019 3 timer siden, GeneralVirus skrev: Samme problem her i det siste med myHS tjenesten. Men det har ordnet seg iløpet av en par minutter. Noen som vet om den nye appen er mulig å bruke uten myHS? Hvilken ny app? (Nå virker det her igjen også :) ) Siter
GeneralVirus Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Just now, Fermate said: Hvilken ny app? HomeSeer mobile. Kanskje ikke akkurat ny... Men jeg har akkurat begynt å teste den. Siter
Fermate Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Skrevet 3. januar 2019 3 minutter siden, GeneralVirus skrev: HomeSeer mobile. Kanskje ikke akkurat ny... Men jeg har akkurat begynt å teste den. Finnes den for iPhone? Siter
GeneralVirus Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Tror det bare er til Android inntil videre. Men ikke sikker, har ikke iDevices Siter
Fermate Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, GeneralVirus skrev: Tror det bare er til Android inntil videre. Men ikke sikker, har ikke iDevices Så heldig du er.. Er pålagt fra jobb.. Hva gjør den appen? Blir det som en HST med standard oppsett? Siter
GeneralVirus Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Nei, mer fleksibelt. Du kan lage deg dashboards med de devicene/eventene du vil bruke. Bruker det stortsett til å trigge noen faste events som jeg ikke har automatisert enda. Siter
mk1 black limited Skrevet 4. januar 2019 Skrevet 4. januar 2019 Finnes til iOS også, men i beta via TestFlight. Siter
Moskus Skrevet 4. januar 2019 Skrevet 4. januar 2019 14 timer siden, Fermate skrev: Finnes den for iPhone? I Beta. Du må være meldem av beta-programmet. EDIT: D'oh! Siter
Fermate Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Skrevet 4. januar 2019 Hvorfor bruke denne istedet for HS Touch? Siter
Moskus Skrevet 4. januar 2019 Skrevet 4. januar 2019 11 minutter siden, Fermate skrev: Hvorfor bruke denne istedet for HS Touch? Kjappere. Enklere. Hvis du ikke lager dine egne skjermbilder. Siter
Fermate Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Skrevet 4. januar 2019 Hehe HST uten egne bilder er jo bare crap, -helt ubrukelig i hvertfall om du har mer enn noen få devicer og eventer Men MED er det jo så bra som du gidder å lage den Siter
Moskus Skrevet 4. januar 2019 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Fermate skrev: Men MED er det jo så bra som du gidder å lage den Jepp!. Men ankepunktet mot HStouch er akkurat det. Du må gidde å lage det. Med "de andre" har du ikke den samme problemstillingen, der er app'en "fin og kul" rett ut av esken, og det er vel det HomeSeer Mobile skal prøve å få til også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.