Baron Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Er i gang med å sette opp handleliste å lurer på hva folk anbefaler av komponenter. Skal gå for homeseer via en NUC. trenger anbefalinger på: røykvarslere Dør/vindu overvåkning in-wall dim/brytere har fra før litt foscam kameraer å Doorman inngangslås. Endret 4. januar 2019 av Baron Skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 6 timer siden, Baron skrev: Skal gå for homeseek via en NUC. Mener du HomeSeer? 6 timer siden, Baron skrev: Dør/vindu overvåkning in-wall dim/brytere Jeg har Sensative Strips på dørene, veldig fornøyd med de. Til lys har jeg stort sett Fibaro Dimmer 2 over alt. Da med toveisbryter foran. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 SveinHa Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Jeg har Fibaro røykvarslere, de er litt dyre men er små og har lang batterilevetid. Ulempen med de er at de kan ikke seriekobles slik at om en løser ut så starter sirenen i de andre men det kan løses med event i HomeSeer og egen sirene. Sirenen i røykvarslerene kan ikke fjernaktiveres. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 mk1 black limited Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Har testet mange forskjellige røykvarslere, både 433Mhz og div Fibaro, men har endt opp med Nest-varslere. Disse fungerer fantastisk stabilt og jeg har ikke fått falske varsler slik som jeg opplevde med andre (som er realtivt kjedelig midt på natten f.eks.). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Baron Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Har fått «aksept» av fruen til å pusse opp soverom! Løsninger anbefales på rullegardin/persienner? Siden vegger skal rives så er det perfekt å legge opp strømpunkter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 18 minutter siden, Baron skrev: Har fått «aksept» av fruen til å pusse opp soverom! Løsninger anbefales på rullegardin/persienner? Siden vegger skal rives så er det perfekt å legge opp strømpunkter Jeg bruker Rollertrol, men har tre ledere til alle nye vinduer. Alt trekkes ned til felles punkt i kjelleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Baron Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 5 timer siden, Moskus skrev: Jeg bruker Rollertrol, men har tre ledere til alle nye vinduer. Alt trekkes ned til felles punkt i kjelleren. Høres spennende ut! Ser det er en del leverandører på disse, noen anbefaling? Gjerne også om mulig et bilde eller to hvor strøm skal komme ut i vinduskarm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Skal knipse noen bilder. Vinduene har fått foringer, men ikke karmer enda. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 ... hmmm... vidvinkel gir skjeve karmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Baron
Er i gang med å sette opp handleliste å lurer på hva folk anbefaler av komponenter. Skal gå for homeseer via en NUC.
trenger anbefalinger på:
røykvarslere
Dør/vindu overvåkning
in-wall dim/brytere
har fra før litt foscam kameraer å Doorman inngangslås.
Endret av BaronSkriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider
8 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.