Kenneth Skrevet 7. januar 2019 Skrevet 7. januar 2019 Hei, Dette har skjedd meg ofte og i dag skjer det igjen. Dvs jeg er inne i dag for å sjekke noen logger da ett event ikke har kjørt som det skulle, også er siste dag jeg får opp tilgjengelig for logger ifra 3 januar. Har sett at dette har vært ett issue i lengre tid på homeseer forumet men klarer ikke finne noen permanent fiks. Restart av HS rydder opp, og ser at å slette *log.hsd også fikser problemer i en kort periode. Noen som har noen tips på dette? Takker!! Siter
SveinHa Skrevet 7. januar 2019 Skrevet 7. januar 2019 Hvis du filtrerer loggen må du passe på å sette "Date range" riktig. Den blir stående på datoen sist siden ble oppdatert. Siter
Kenneth Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Skrevet 7. januar 2019 52 minutes ago, SveinHa said: Hvis du filtrerer loggen må du passe på å sette "Date range" riktig. Den blir stående på datoen sist siden ble oppdatert. Jeg forklarte meg sikkert litt dårlig, data range går ikke lenger enn til 3 januar, for ikke valgt 7ende Siter
Moskus Skrevet 7. januar 2019 Skrevet 7. januar 2019 Jeg hadde begynt med å avslutte HS3, så gå til /Logs og slette "HomeSeerLog.hsd". Start så HS3 på ny. Siter
Kenneth Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Skrevet 8. januar 2019 11 hours ago, Moskus said: Jeg hadde begynt med å avslutte HS3, så gå til /Logs og slette "HomeSeerLog.hsd". Start så HS3 på ny. Enig at det fikser problemet men er en workaround og ikke en permanent fiks. Det er kanskje ikke mulig å rette pga feil i koden til HS? Siter
Moskus Skrevet 8. januar 2019 Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, Kenneth skrev: Enig at det fikser problemet men er en workaround og ikke en permanent fiks. Tja... sist jeg hadde det logge-problemet var det 3 år siden. Er forholdsvis permanent fiks, det... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.