JohnMartin Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 Hei, Jeg har opprettet en counter som øker når en device får en spesifikk verdi. I tillegg til dette, så skulle jeg hatt mulighet til å se NÅR den får denne statusen. For å få en oversikt og graf i excel. Er det mulig i Homeseer eller med et enkelt script? Siter
ZoRaC Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 Du kan vel bruke MotionLog-scriptet til @Moskus? Siter
JohnMartin Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Skrevet 9. januar 2019 1 hour ago, ZoRaC said: Du kan vel bruke MotionLog-scriptet til @Moskus? Ja, jeg har sett litt på det, men usikker hvordan jeg skal få det over i et dokument? Kanskje i kombinasjon med logValueToFile? Bruke det scriptet for å logge device'en MotionLog genererer? Eller er det en enklere måte? Siter
Gjelsvik Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 DeviceHistory pluginen gir grafer, og logger alle endringer på en device, (faktisk usikker på om den kan logge en counter) Siter
JohnMartin Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Skrevet 10. januar 2019 8 hours ago, Gjelsvik said: DeviceHistory pluginen gir grafer, og logger alle endringer på en device, (faktisk usikker på om den kan logge en counter) Lagrer plugin data i egen fil for hver device? Bruker plugin, men aldri sjekket hva som er mulig å hente ut for å bruke i f.eks. Excel. Siter
ZoRaC Skrevet 10. januar 2019 Skrevet 10. januar 2019 8 timer siden, JohnMartin skrev: Kanskje i kombinasjon med logValueToFile? Bruke det scriptet for å logge device'en MotionLog genererer? Det var den jeg mente. Der logger du jo hva du vil til en fil. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.