Knutarn Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hei folkens! Noen med erfaring med denne her? Multisensor - TriSensor Skal bruke denne på HS3. Er det noen som kan anbefale vannlekkasje sensor til HS3? (Z-wave) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 8 minutter siden, Knutarn skrev: Er det noen som kan anbefale vannlekkasje sensor til HS3? (Z-wave) Jeg har NeoCool sin. Hatt den bare et par mnd, vanskelig å si hvor bra den er, for jeg har ikke hatt vannlekkasje enda ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 1 minute ago, ZoRaC said: Jeg har NeoCool sin. Hatt den bare et par mnd, vanskelig å si hvor bra den er, for jeg har ikke hatt vannlekkasje enda ? Kjører du HS3? Varsler den med lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GeneralVirus Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 2 minutes ago, Knutarn said: Kjører du HS3? Varsler den med lyd? Lyd må du gjerne sette opp på ett vis i homeseer. Eller kanskje heller varsling til telefon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, Knutarn skrev: Kjører du HS3? Varsler den med lyd? Ja og ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 6 minutes ago, ZoRaC said: Ja og ja. Hvor ble denne kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 4 minutter siden, Knutarn skrev: Hvor ble denne kjøpt? https://s.click.aliexpress.com/e/D4YcN9Q Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 4 minutes ago, ZoRaC said: https://s.click.aliexpress.com/e/D4YcN9Q Da var denne bestilt Da var det Multisensor - TriSensor igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Hei folkens!
Noen med erfaring med denne her? Multisensor - TriSensor
Skal bruke denne på HS3.
Er det noen som kan anbefale vannlekkasje sensor til HS3? (Z-wave)
Lenke til kommentar
Del på andre sider
7 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.