Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til 433Mhz eller Z-wave komponenter som kan brukes til å fjernstyre garasje porten.

Er vel i bare noe som kan slutte en krets og som kan kobles rett i styringen til porten. som et push rele.

Skrevet

Der er i hvert fall mange løsninger på 433 MHz. Sjekk Aliexpress, søk på "433mhz relay".

Om du vil bruke Wifi er der flere alternativer fra bl.a. Sonoff - som f.eks. denne.

Er du heldig kan du finne passende spenning inne i boksen i garasjen, så slipper du batteri eller separat spenningsforsyning.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei Moskus,

Ser ut til at AN-179 ikke kan styre en garasjen port utifra det jeg ser på skjemaet til denne bryteren. Kan jo være noe jeg ikke får med meg her. 

Skrevet

er det disse inngangene (markert med pil) du tenker på ? tror ikke det er noe rele funksjon på disse, relet kobler 220 volt til lasten som vises på LS

AN-179.jpg

Skrevet

Takker for informasjonen ?

Da ser det ut som om dette vil gå. Var litt redd for at det gkk 220 volt ut på IN og LS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.