SteinarH Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Har så vidt startet med HS Touch og kjenner jeg meg selv rett, så er ikke grafikkkunnskapene de beste. Men finner vel løsninger etter hvert. Det jeg lurer på, er om det finnes noen (nett)steder å hente mer relevante symboler for hjemmeautomasjon til å bruke i layouten? Jeg har sett at det er en del symboler med HS Touch, men leter etter noen litt mer enhetlige utgaver. Lurer også på om det er mulig å lage flere "undermenyer" til appen, som man kommer til ved å trykke på f. eks et rom eller gruppe? Kanskje noen som har gode tips og triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Mye bra her: Undermenyer og flere skjermbilder får du ved å bruke "Action when released" og velge "Show another screen". Den som er on top of current er bra til å f.eks lage en meny der du velger screens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg har hentet ikoner på Icons8.com og så bare gjort små fargejusteringer selv. Man finner som regel flere ikoner «i samme stil» der. Mine skjermer: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.