Øyvind Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Har en Aeotec heavy duty switch som skal brukes for å kutte strømmen til VVB ved høy strømpris. Har man mulighet til å sette opp noen form for failsafe som gjør at den går på dersom z-wave eller hassio går ned? Slår tanken seg av permanent mens jeg er borte 14 dager på jobb tenker jeg at WAF får seg en real knekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Du kan sette den til alltid på etter strømbrudd. Da kan man flippe av og på sikring for å skru den på når zwave er dødt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind Skrevet 13. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2019 Flott. Akkurat det jeg er ute etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.