duromax66 Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Hei Kjører Homeseer på en HomeTroller Zee S2, og har 116 device på dette oppsettet. Det er en blanding av Z-Wave og RFXCOM, til styring av lys og varme i min garage. Jeg kom i skade for å skjule alle mine device i MyHs, og nå får jeg dem ikke tilbake ved å velge "unhide device". Har prøve med restart av plugging, og homeseer men til liten hjelp. Har prøve å søker her på forumet, og homeseer forumet, men kunne ikke finne noe. Er det noen som har noen gode forslag, til hva jeg skal gjøre for å få device synlig igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GeneralVirus Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Trykk på den knappen jeg har satt en pil til. Så velger du alle devicer, bruk firkanten rett under der det står Device list. Bruk deretter nedtrekksmenyen vedsiden av firkanten til å velge unhide. Endret 14. januar 2019 av GeneralVirus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 duromax66 Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 Ja, da var alle device tilbake. Tusen Takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
duromax66
Hei
Kjører Homeseer på en HomeTroller Zee S2, og har 116 device på dette oppsettet.
Det er en blanding av Z-Wave og RFXCOM, til styring av lys og varme i min garage.
Jeg kom i skade for å skjule alle mine device i MyHs, og nå får jeg dem ikke tilbake ved å velge "unhide device".
Har prøve med restart av plugging, og homeseer men til liten hjelp.
Har prøve å søker her på forumet, og homeseer forumet, men kunne ikke finne noe.
Er det noen som har noen gode forslag, til hva jeg skal gjøre for å få device synlig igjen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.