Hillmar Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Ut fra poster her på forumet, og andre HA-forums, så ser det ut som om det er mulig å sette opp trigging av eventer basert på "trender", relatert til en device, i flere andre HA-sentraler. Er dette en mulighet i HS3 også, som jeg ikke har klart å lete meg frem til? Evt. en plugin som kan fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Mulig du kan få til dette med Device History eller EasyTrigger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Hva er en trend? Har du et eksempel på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 3 minutter siden, GeneralVirus skrev: Hva er en trend? Har du et eksempel på hva det kan være? Jeg antar han mener å trigge på f.eks stigende luftfuktighet. Da må man sammenligne nåverdi med forrige verdi og avgjøre om den stiger, synker eller er stabil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 31 minutes ago, ZoRaC said: Jeg antar han mener å trigge på f.eks stigende luftfuktighet. Da må man sammenligne nåverdi med forrige verdi og avgjøre om den stiger, synker eller er stabil. Helt riktig. F.eks. "endring pr. tidsenhet" > grenseverdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Skal være mulig med easytrigger. https://forums.homeseer.com/forum/ultilities-plug-ins/utilities-discussion/easytrigger-spud/87185-easy-trigger-plug-in-user-guide 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 3 hours ago, GeneralVirus said: Skal være mulig med easytrigger. https://forums.homeseer.com/forum/ultilities-plug-ins/utilities-discussion/easytrigger-spud/87185-easy-trigger-plug-in-user-guide Høres ut som en mulig løsning! Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.