ChristianB Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Heisann. Fant ikke en egen mappe for smartplugger, så jeg håper det er ok å poste her. Det er en del smartplugger å få kjøpt til en billig penge på feks Wish. Har ett sett som skal styres med en app som heter "Smart Life". Ser også at det finnes plugger som ser like ut men som skal styres med andre apper, feks heter "EweLink". Spørsmålet mitt er hvorvidt noen her har erfaring med hva som går om hverandre så en slipper å ha forskjellige "original-apper" å måtte forholde seg til. Det dreier seg om smartplugger styrt av WiFi som er GoogleHome kompatible. Noen som har prøvd litt? Hilsen Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, ChristianB skrev: Det er en del smartplugger å få kjøpt til en billig penge på feks Wish. Disse ville jeg aldri i verden satt i stikkontakten min! Men, ønsker du et smarhus eller et fjernstyrt hus? App-styring er fryktelig tungvint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Det finnes vel dessverre ingen plugin-moduler som både er billige og kompatible med "alt". Clas Ohlson sine ville jeg f.eks. stolt mer på en noe som helst fra Wish (som jeg ikke tar i med ildtang), men CO sine støtter ikke Google Home. Belkin Wemo (prisjakt) skal støtte Google Home, f.eks. Men de er ikke direkte billige (ikke at de er dyre til hjemmeautomasjon å være, men det er ikke 150,- for en pakke på tre stykker). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChristianB Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 Hvem som produserer hva med hvilke labler på i kina vet jeg ikke. Til nå har de funket fint. ...men jeg er selvfølgelig litt obs ? Det jeg lurte på var disse appene. Hva som eventuelt gikk om hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Her i gården vil nok de aller fleste (alle?) ha en "smarthus-hjerne" som de styrer utstyr fra. Fordelen med det at Google Home kun trenger å snakke med én tjeneste, og som bruker har du alle brytere og dimmere samlet et sted. Startkostnaden er imidlertid høyere, det er nesten ikke til å komme fra. Men så er det en del kulere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.