Lasse Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 I forbindelse med smartifisering av hus, er det endel som er avhengig av å ha strøm hele tiden. Ønsker å styre så mye som mulig med sensorer og logikk + evt trådløs bryter. Finnes det noe deksel for å blende Elko brytere i på posisjon, slik at man er uavhengig av elektriker for å få konstant strøm (og har retrett mulighet)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiLLLip Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 På elko kan du nappe av selve bryterdekselet og legge noe bak slik at du ikke kan bytte posisjon på bryteren. Det burde vel dekke behovet greit? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 49 minutter siden, fiLLLip skrev: På elko kan du nappe av selve bryterdekselet og legge noe bak slik at du ikke kan bytte posisjon på bryteren. Det burde vel dekke behovet greit? Ja, f.eks slike på «av-siden» av vippen: https://elby.no/impulsfjaer-t47-for-elko-bryter-el-1410914.html Selv har jeg bare satt på en liten bit tape i «på-posisjon» - det funker det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiLLLip Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Her er også en litt mer industriell løsning (tatt bilde fra kontorbygget på jobb) [emoji23]Sent from my LYA-L29 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lasse Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 4 timer siden, fiLLLip skrev: Her er også en litt mer industriell løsning (tatt bilde fra kontorbygget på jobb) Sent from my LYA-L29 using Tapatalk ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutas Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Hvis du kjenner noen med 3d-printer så kan denne brukes. https://www.thingiverse.com/thing:3127502 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Elko fjær er vel det enkleste og beste! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Dette fungerer heilt topp. Har aldri fått klager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune M. Andersen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Har lagd meg diverse deksler, blindlokk og adaptere som jeg 3D-printer. Selger litt på si' også, send en direktemelding hvis det er av interesse 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 På 22.2.2019 den 9.14, Rune M. Andersen skrev: Har lagd meg diverse deksler, blindlokk og adaptere som jeg 3D-printer. Dette ble topp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune M. Andersen Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Kjekt at det falt i smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bio Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Kjekt at det falt i smak! [emoji3]Hadde gjerne kjøpt om du får laget noen som passer sorte Elko Plus rammer/brytere?[emoji848] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune M. Andersen Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 37 minutter siden, bio skrev: Hadde gjerne kjøpt om du får laget noen som passer sorte Elko Plus rammer/brytere? De sorte Plus-rammene har vel en slags silkematt finish, men jeg kan printe en i morra og ta noen bilder, så får du vurdere om det er OK eller ei Sender deg en direktemelding ila dagen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bio Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 11 minutter siden, Rune M. Andersen skrev: De sorte Plus-rammene har vel en slags silkematt finish, men jeg kan printe en i morra og ta noen bilder, så får du vurdere om det er OK eller ei Sender deg en direktemelding ila dagen ? Supert! Vet ikke om du får noe ut av dette bildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune M. Andersen Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 21 timer siden, bio skrev: Hadde gjerne kjøpt om du får laget noen som passer sorte Elko Plus rammer/brytere? Jeg legger forresten bildene her om andre vil se, og så tar vi kjøpe/selge-biten på melding 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bio Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Blei brillefint detta. Takk @Rune M. Andersen 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 On 22/02/2019 at 09:14, Rune M. Andersen said: Har lagd meg diverse deksler, blindlokk og adaptere som jeg 3D-printer. Selger litt på si' også, send en direktemelding hvis det er av interesse Er det denne? https://www.thingiverse.com/thing:3127502 Har du lagt ut noen stl'er noe sted slik at man kan printe ut selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune M. Andersen Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 10 minutter siden, Tor Magnus skrev: Er det denne? https://www.thingiverse.com/thing:3127502 Har du lagt ut noen stl'er noe sted slik at man kan printe ut selv? Det er ikke den, men den er nesten helt lik, bortsett fra at den du lenket til har noen tapper/hull. Filene mine er for øyeblikket ikke lagt ut noe sted til nedlasting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 2 minutes ago, Rune M. Andersen said: Det er ikke den, men den er nesten helt lik, bortsett fra at den du lenket til har noen tapper/hull. Filene mine er for øyeblikket ikke lagt ut noe sted til nedlasting. Har du vurdert å legge ut? ? Jeg ser du har en bruker på thingiverse. Du er tydeligvis også et stykke ut i oppgradering av din Prusa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune M. Andersen Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 https://www.thingiverse.com/thing:4089533 Værsågod De andre adapterne holder jeg tett til brystet inntil videre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Takk skal du ha! Skummelt mye overlapp i hva vi er interessert i når jeg ser på hvilke prints du har liket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.