Fermate Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Noen av oss har kjøpt GP antenner fra Conrad i Tyskland, med tilhørende store fraktkostnader. Til min store glede ser jeg nå at Kjell & co selger den samme antennen: https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/elektronikk/fjernkontroll/antenne-for-433-mhz-p50129 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Jøss! Det er jo gratis sammenlignet med det vi betalte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonheim Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Ang. plassering. Har dere denne inne/ute? Plassert høyt under taket i andre etasjen, eller mest mulig midt i huset (ved gulvet andre etasje)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg har en plassert i 2. etasje, men ikke helt på loftet som nok hadde vært idéelt. (Jeg har også en i kjelleren). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonheim Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, Moskus skrev: Jeg har en plassert i 2. etasje, men ikke helt på loftet som nok hadde vært idéelt. (Jeg har også en i kjelleren). Håper det er nok med en antenne... Vanskelig nok å plassere den uten innvendinger fra konen vil jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.