Sandvik Skrevet 16. januar 2019 Skrevet 16. januar 2019 Er det noen som har fått siste versjon av Heatit termostaten (Z-TRM2fx) til å fungere med Vera kontroller? Jeg har ikke lykkes, hverken med Vera Lite på UI5, Vera Edge på UI7 eller Vera Plus på UI7. Firmware 3.4. Har 5 stykk av den første utgaven, de fungerer supert. Om man glemmer den ubrukelige, innebygde romføleren selvsagt. Skulle gjerne hatt noen flere, men de man får tak i nå fungerer jo ikke. ? Siter
Kongsvik Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Har du fått denne til å fungere med Vera, @Sandvik? Har en bestilling på 7stk TRM2, og har blitt tilbudt TRM2FX som erstatning... Har Vera Edge m/UI7 Siter
Sandvik Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Skrevet 6. mai 2019 Nei, fungerer ikke på Vera. Forsøkte på nytt med den nye Vera UI7 versjonen som kom forrige uke, men det var samme sak. Vera er nødt til å støtte den spesifikt for at dette skal fungere. De kommer nok til å gjøre det, en gang. Når det er sagt har ikke akkurat HeatIt gjort dette til et særlig brukervennlig produkt da de valgte å implementere child devices som må ha multi-channel assosiasjoner for å oppdatere verdiene i termostaten. Klønete. Siter
Sandvik Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Skrevet 6. mai 2019 Forresten så fungerer heller ikke TRM2, egentlig samme problem der. Den eneste som fungerer er den første versjonen, og den får man vel ikke tak i lenger. Siter
ZoRaC Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, Sandvik skrev: Den eneste som fungerer er den første versjonen, og den får man vel ikke tak i lenger. Joda, jeg kjøpte 6 stk for noen uker siden hos Tibber. Siter
Sandvik Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Skrevet 6. mai 2019 Konge, takk for tipset! Jeg trenger noen. ? Siter
ZoRaC Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, Sandvik skrev: Konge, takk for tipset! Jeg trenger noen. ? Om du ikke er kunde allerede, så husk å bli det, så får du/vi 500 kr å handle for. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.