toonwolf Skrevet 23. januar 2019 Skrevet 23. januar 2019 Fikk opp dette når jeg besøkte sporing.posten.no i dag 2 Siter
Moskus Skrevet 23. januar 2019 Skrevet 23. januar 2019 Dette kunne vært spennende! Får en del pakker av ymse slag, og har prøvd å få Posten til å levere på denne måten før, men den gangen var de ikke interessert fordi "du må jo signere på at du har mottatt pakken".... Siter
Tor-Erik Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 Absolutt spennende. Det der med signering ble en vits da de gikk over til digital signering. Er vel ingen som noen gang har klart å lage noe som ligner på sin egen signatur på de elendige resistive skjermene de bruker. Sent from my iPad using Tapatalk 1 Siter
rsolva Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 En kort bemerkning ang signatur; jeg fikk en pakke fra DHL for noen uker siden og da kunne man oppgi (via sporingsnettsiden) at pakken kan leveres uten signatur, eller at pakken kan leveres hos naboen eller ved et hentepunkt. Sikkert mulig å angi at pakken kan settes innenfor døra med digitallås også, men har ikke testet dette. 1 Siter
Moskus Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 Ja, DHL er enkle og greie. Men Posten/Bring har ikke vært det til nå... Siter
GeneralVirus Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 Tror ikke jeg vil ha en postmann innenfor døra mi uten at noen er hjemme. Mer villig til å sette opp en boks utfor døra med lås på som postmannen kan putte pakken i. 1 Siter
TMB Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 På 24.1.2019 den 13.58, GeneralVirus skrev: Tror ikke jeg vil ha en postmann innenfor døra mi uten at noen er hjemme. Mer villig til å sette opp en boks utfor døra med lås på som postmannen kan putte pakken i. Aka postkasse? ? 8 Siter
Arne Johnny Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 On 24/01/2019 at 13:58, GeneralVirus said: Tror ikke jeg vil ha en postmann innenfor døra mi uten at noen er hjemme. Mer villig til å sette opp en boks utfor døra med lås på som postmannen kan putte pakken i. Enig, men tror at om man kombinerer dette med f.eks ett alarmanlegg kan det definitivt funke for veldig mange. Siter
GeneralVirus Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 5 hours ago, TMB said: Aka postkasse? ? Betydelig større enn postkassen. Slik at det er plass til pakker. Siter
Nettopp Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 Har flere ganger opplevd at bursdagskort med penger til ungene forsvinner på uforklarlig vis ? Å gi dørkoden til postmannen kommer ikke til å skje for å si det sånn. Siter
ZoRaC Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 5 timer siden, GeneralVirus skrev: Betydelig større enn postkassen. Slik at det er plass til pakker. Evt en stor postkasse? https://postkasse.no/produkt/allux-600-sort/ Siter
GeneralVirus Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 19 minutes ago, ZoRaC said: Evt en stor postkasse? Mye større enn det der. Siter
Havardr Skrevet 26. februar 2019 Skrevet 26. februar 2019 Liten oppdatering på denne https://www.dinside.no/okonomi/posten-skal-levere-pakker-innenfor-doren-nar-du-ikke-er-hjemme/70810169 Siter
toonwolf Skrevet 19. september 2019 Forfatter Skrevet 19. september 2019 Stor oppdatering på denne. Fikk denne e-posten i dag. Det som er smart med løsningen fra Posten er at de ikke har bundet seg opp til en leverandør av lås. Var en stund redd for at de skulle låse seg til Yale Doorman (gud forby). Kudos til Posten for at de kommer med en åpen løsning som kan brukes av alle typer kodelåser. Jeg har en utebod som har denne låsen https://www.intin.no/produkt/igloohome-smart-padlock/ må testes.... Du får denne e-posten fordi du ønsket å være med og teste pakkelevering innenfor dør med digital lås. Hei Tusen takk at du har vist interesse for å teste pakkelevering innenfor dør med Posten. Frem til nå har vi ikke testet tjenesten i ditt område, men nå kan alle i Norge være med å teste den nye tjenesten. For å teste pakkelevering innenfor dør trenger du en digital lås på enten inngangsdøren, boden eller garasjedøren. Du kan laste ned Innenfor-appen fra Google Play eller App Store. Litt om tjenesten: Det er kun hjemleveringspakker som kan bli levert innenfor dør. Når du kjøper varer fra nettbutikken velger du alternativet med hjemlevering. Når pakken er på vei til deg kan du bestille levering innenfor dør i Innenfor-appen dersom du ikke er hjemme. Du kan velge å dele en dørkode eller å bli oppringt av budet. Budet vil alltid ringe på døren først for å se om du er hjemme. Dersom du ikke er hjemme vil budet låse opp døren, sette pakken rett innenfor på dørmatten, for deretter å låse døren igjen. Du vil etterpå få en SMS som bekrefter at pakken er blitt levert. Sikkerhet rundt ditt hjem og din dørkode er svært viktig. Dørkoden er kun tilgjengelig for budet som skal levere pakken til deg. Etter at pakken er levert vil koden slettes fra Postens system. I tillegg ønsker vi å oppfordre deg til å dele en midlertidig dørkode. Kom gjerne med spørsmål dersom du lurer på noe. Link til appen for Android-brukere: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.posten.innafor Link til appen for iPhone-brukere: https://apps.apple.com/no/app/posten-innenfor/id1449567110?l=nb 2 Siter
toonwolf Skrevet 19. september 2019 Forfatter Skrevet 19. september 2019 Kuult, liker løsningen så langt. Da er det bare å bestille levering! 2 Siter
toonwolf Skrevet 21. september 2019 Forfatter Skrevet 21. september 2019 Min første erfaring med den nye tjenesten fra Posten ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt meg. Heldigvis var jeg hjemme når budet kom for å levere og fikk pakka på døra. Min tilbakemelding til Posten: Siter
toonwolf Skrevet 21. september 2019 Forfatter Skrevet 21. september 2019 Aha, budet har fulgt "oppskriften" ser jeg. My bad... Neste gang får jeg sørge for å ikke være hjemme ? Sitat Budet vil alltid ringe på døren først for å se om du er hjemme. 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.