Kris_v Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 Jeg holder på å sette opp hjemmestyringen min fra futurehome til Fibaro HC2. Dette av den enkle grunn, at Future Home støtter ikke ip kamera, dørklokker ol. Jeg er ute etter en løsning slik som Netatmo home presence leverer hvor jeg får bildet i Fibaro appen. Noen som har erfaring eller anbefalninger til dette? Siter
Moskus Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 Du må vel i utgangspunktet ha kameraer med lokal tilgang, ref: https://manuals.fibaro.com/knowledge-base-browse/connecting-ip-camera-to-fibaro-system/ Dermed blir kameraer som kun bruker en skytjeneste lite aktuelle. Foscam (og tilsvarende) har vel dette. Siter
Kris_v Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Skrevet 24. januar 2019 ah, takk for det! Vet du om fibaro HC2 støtter motion detection? Siter
Moskus Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 Det tviler jeg på at HC2 gjør, fordi det krever en del datakapasitet. Og den vil du nok heller at HC2 skal bruke til noe annet... Siter
Logical Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 Hva ble enden på visa, Kris? Er litt i samme båt. Har hele tiden tenkt FutureHome, men ønsker gjerne å integrere et par utendørskameraer og dørklokke i smarthjemløsningen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.