Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Det har skjedd hver Black Friday så lenge jeg har holdt på med HomeSeer og det er snart 10 år.

I fjor utvidet de konseptet til "Black November", da var HS på salg hele November, mens de hadde forskjellige (US) produkter på salg i de forskjellige ukene. Vet ikke om det blir slik i år.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kan nevne den 'tricks', som kanskje mange vet allerede(?):

Når en velger HS3 (eller HS3 Pro), og velger 'add to cart', men fullfører ikke bestillingen, og lukker browservinduet... så dukker det opp reklame fra Homeseer i andre browser vinduer etter kort tid, med kupong for HS3 og HS3Pro som gir 25% avslag. Om en ikke vil/kan vente til Black Friday en gang i året, er det ikke så verst med 25% rabatt! ?

• Like 1
Skrevet (endret)

I rabattkoden på kupongen fra HS står det vanligvis 25 ett eller annet sted, ved å bytte ut dette til 50, fikk man iallefall tidligere 50% rabatt. Ett lite triks for de som ikke kan/vil vente til neste runde med 50%. Vet ikke om dette funker lengre, men er ett lite dirty tricks fra meg ;)

Endret av Blodstrupmoen
Skrevet
24 minutes ago, Blodstrupmoen said:

I rabattkoden på kupongen fra HS står det vanligvis 25 ett eller annet sted, ved å bytte ut dette til 50, fikk man iallefall tidligere 50% rabatt. Ett lite triks for de som ikke kan/vil vente til neste runde med 50%. Vet ikke om dette funker lengre, men er ett lite dirty tricks fra meg ;)

Prøvde nå med min kode, men den tricks fungerer dessverre ikke ?

Skrevet

Det finnes også en mulighet for å kjøre en lengre trial hvis man bruker Linux for HS-serveren... Jeg kjørte trial fra juni til november-salget... ;) 

Skrevet
3 hours ago, Vitellius said:

Ellers så kjører de vel en (årlig?) "Black friday/Week" med 50% i mai også......

Jeg spurte dem direkte om dette, men de svarte at de kjører kun 1 kampanje i året... Men det er nok ikke i deres interesse å fortelle meg at jeg burde nok vente til mai for å kjøpe ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.