kenmyh Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Hva bruker dere for å få opp vær i Vera? App? Siden WU ikke lenger er gratis, er et gratisalternativ ønskelig. Jeg har begynt og ta i bruk Imperihome i tillegg, så om det er noe der som kan hjelpe, tar jeg i mot tips med takk :) Siter
PerH Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Jeg henter neste-24t graf fra yr.no inn i imperihome (på kontrollpad i stua), funker fint det. Husker ikke helt fremgangsmåten, skal sjekke senere. Mener det finnes endel plugins hvis du vil styre noe på værvarsel, har ikke satt meg inn i det selv. Siter
kenmyh Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, PerH skrev: Jeg henter neste-24t graf fra yr.no inn i imperihome (på kontrollpad i stua), funker fint det. Husker ikke helt fremgangsmåten, skal sjekke senere. Mener det finnes endel plugins hvis du vil styre noe på værvarsel, har ikke satt meg inn i det selv. Jatakk! Det hadde vært kjekt. Jeg har prøvd og legge inn grafen, men får ikke til noe fint grensesnitt uten masse scrolling etc på bildet. Siter
PerH Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Da har jeg ikke noe bedre løsning enn du har funnet høres det ut som. Jeg har ikke funnet noen måte å få "size-to-fit" i imperihome.. Jeg bruker et dashboard som er delt i 3 brede striper (med pad på høykant), og da passet det høvelig godt med den oppløsningen jeg har (gammel motorola ZOOM2 8" tablet).. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.