Kalle-Per Skrevet 12. januar 2021 Skrevet 12. januar 2021 5 minutes ago, Moskus said: Evt kan du endre den nederste funksjonen til dette: ' Routine for writing to the log Sub Logging(ByVal LogID As String, ByVal msgType As String, ByVal msg As String) Dim infoLog As Boolean = True ' Log whats happening...? Dim warnLog As Boolean = True ' Log warnings...? (you really should!) Dim debugLog As Boolean = False ' Log a bit more...? Dim msgComplete As String Dim writetolog As Boolean = False Select Case msgType Case "info" If GlobalVars.infoLog Then msgComplete = "Info: " & msg writetolog = True End If Case "debug" If GlobalVars.debugLog Then msgComplete = "Debug: " & msg writetolog = True End If Case "warn" If GlobalVars.warnLog Then msgComplete = "Warning: " & msg writetolog = True End If Case Else msgComplete = "Msgtype '" & msgType & "' undefined" writetolog = True End Select If writetolog Then hs.Writelog (LogID, msgComplete) End Sub så slipper du å styre med Globale moduler. Uten Globale moduler funket det, når jeg fjernet GlobalVars fra Case'en også 😃 Siter
Moskus Skrevet 13. januar 2021 Skrevet 13. januar 2021 11 timer siden, Kalle-Per skrev: Uten Globale moduler funket det, når jeg fjernet GlobalVars fra Case'en også 😃 D'oh! Skulle gjøre det før jeg postet, men så glemte jeg det, og postet det likevel.... 🙄 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.