mr.rs4 Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Tenkte å få melding på når post mannen har vært hos meg. Hvilke sensor anbefaler dere som kan stå ut(i postkassa selvfølgelig så litt beskyttelse blir det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Neo CoolCam magnetbryter (Z-wave): 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 28. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2019 Ok, zwave ja. De "ligner" på Fibaro sine. Tåler de litt vær? Det er ca 20-30m ifra sender(som står i kjelleren nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, mr.rs4 skrev: Ok, zwave ja. De "ligner" på Fibaro sine. Tåler de litt vær? Det er ca 20-30m ifra sender(som står i kjelleren nå). Min har stått ute siden i fjor vår. Ikke byttet batteri enda. Min er vel ca 10 m unna nærmeste node, så det spørs på rekkevidden hos deg da. Du har ikke noen strømdrevne noder som er nærmere? For de vil jo utvide rekkevidden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 28. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2019 Jo, prøver med å sette en Fibaro Strips med hoved døra? Handler den herfra? https://m.banggood.com/no/NEO-NAS-DS01Z-COOLCAM-Z-wave-Door-Window-Sensor-Magnet-Lock-Door-Sensor-Alarm-Smart-House-p-1165024.html?rmmds=search Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Akkurat nå, mr.rs4 skrev: Jo, prøver med å sette en Fibaro Strips med hoved døra? Du mener Sensative Strips? Den er batteridrevet og vil ikke bedre rekkevidden... Jeg kjøpte fra AliExpress var tilbud til rundt 20$. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.