lilfire Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, Moskus skrev: Min første tanke var jo at det høres ut som en fin måte å forkorte kjøleskapets levetid på... eller? Er helt normal metode å bruke, og har ikke lest noe om at dette skal være et problem. Er jo i teorien akkurat det kjøleskapet selv gjør, skrus seg av og på. Siter
Moskus Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, lilfire skrev: Er helt normal metode å bruke, og har ikke lest noe om at dette skal være et problem. Er jo i teorien akkurat det kjøleskapet selv gjør, skrus seg av og på. Er helt normalt metode å bruke for ølbryggere, ja. Ja, det er i teorien det samme som kjøleskapet selv gjør (med muligens unntaket av "slow stop/start"). I praksis betyr det at aggregatet har en høyere driftstid og belastning enn det kanskje er laget for. Men ja, med så store svingninger som @Evelen har, så er kanskje kjøleskapet defekt uansett. Da er det vel bedre å ha et noenlunde avkjølt kjøleskap enn at maten blir ødelagt... Siter
Evelen Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Den 13.10.2016 klokken 20.33, psv021 skrev: La inn en sensor til og den viser samme trend. PS: Quoten over er en bug, ikke noe jeg prøvde få med Endret 16. oktober 2016 av Evelen Siter
psv021 Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Er det noe kødd med den sensoren, eller har du over 20 varmegrader i kjøleskapet?? Siter
Evelen Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Nei, det er fordi den sto på soverommet før jeg satt den inn Siter
Evelen Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Skrevet 30. oktober 2016 "Nytt" kjøleskap, eller bruktkjøpt kjøleskap i hus, fungerte en del bedre: Før: Etter: Også montert en slik sensor i fryseskapet: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.