Gjelsvik Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 La til en en 4-i-1 sensor fra Clas Ohlson i går. Den er oppdatert til siste firmware. Problemet er at den alltid er i "motion" så events i homeseer trigges ikke. (When a device has it value changed and set to: motion) Har satt på settings at den skal sende no-motion etter 2 min. (deault 10 min) men dette skjer ikke.. Forslag? Siter
Gjelsvik Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 Jepp, lux, temp, rf og batteri oppdateres.. Ser faktisk nå at den er gått i no-motion.. ca en time etter siste bevegelse.. Siter
Moskus Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Hmmm... mine er på ca 10 sekunder. Går fint med det. Har du prøvd å skru ned sensitiviteten? Kanskje det er noe IR-bakgrunnstøy i rommet? (Hvis det er ute, så kan det være MYE IR-bg-støy). Siter
Gjelsvik Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 Innendørs i et hus der ingen bor... Så om det er bevegelse der så må det være støy eller noe ja.. Står oppå et sikringsskap, så det kan være noe elektrisk støy muligens.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.