ZoRaC Skrevet 29. januar 2019 Skrevet 29. januar 2019 Siden juli 2016 har jeg ventet på at disse skal leveres med international shipping fra Roost eller selges i Norge. Roost har droppet å selge internasjonalt og bare Sparebank1 får selge batteriene deres i Norge. Sparebank1 selger disse bare til forsikringskundene sine. Så, er det noen som har et batteri å selge meg? Siter
Movcon Skrevet 29. januar 2019 Skrevet 29. januar 2019 Jeg bor for tiden i USA, men skal hjemom en tur om drøye 3 uker. Jeg kan kjøpe ett her borte, og ta med. Er det hele batteriet, eller kun "battery replacement". kostnad utover pris er ca 6,5% sales tax plus frakt, samt evt porto i Norge. Siter
ZoRaC Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Skrevet 29. januar 2019 Akkurat nå, Movcon skrev: Jeg bor for tiden i USA, men skal hjemom en tur om drøye 3 uker. Jeg kan kjøpe ett her borte, og ta med. Er det hele batteriet, eller kun "battery replacement". kostnad utover pris er ca 6,5% sales tax plus frakt, samt evt porto i Norge. Oi, det hadde jo vært perfekt! det er hele batteriet jeg trenger. Det kom visst en «2.0» for ca ett år siden, men antar det er bare det som er i salg nå. Hva koster batteriet der da (hvis du vet)? Siter
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Forfatter Skrevet 27. februar 2019 Denne lå i postkassen i dag, stor takk til @Movcon! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.